onsdag 31 mars 2010

Peking nästa!

SM sprinten gick ganska bra. Trots lite klent skytte (1-2) så blev jag trea och fick med mig en bronspeng! ACO vann och Helena 2a. Kroppen känns mycket bättre men toppformen är en bit bort. Jaktstarten i dag står jag över, så nu börjar min semester! I morgon åker jag till Kinas huvudstad Peking. Det ska bli väldigt kul att åka iväg. Det är jag och två kompisar (Stina och Martina) som jag gick skidgymnasiet i Sollefteå tillsammans med, som ska åka dit. Stina har sina föräldrar där nu, så det är hos dem vi ska bo. Jag blir borta en vecka, sen blir det till att ladda batterierna inför träningen som börjar i maj. Ska försöka uppdatera bloggen från Kina om jag får tillfälle!

2 kommentarer:

Andreas sa...

Tänk på att de är sandstorm i beijing. =) Ha de så skoj på semestern å grattis till bronspengen!

Erik, Väsby sa...

Tack för underhållningen under säsongen, inte minst fina stafettinsatser, och grattis till medaljen.