tisdag 23 mars 2010

Hemma!

Jag befinner mig nu hemma i Östersund. Prover är tagna men inget fel är hittat på mig. Jag tränar lite här hemma, det känns inte så jätte bra, med bättre än de gjorde i Oslo iaf. Det har varit underbart väder så det är härligt att åka skidor i solen! Det känns konstigt att säsongen avslutades så plötsligt men jag tror att det var rätt beslut att avbryta världscupen.

Jag kan se tillbaka på en bra säsong. Stafett segern i Ruhopolding är en av höjdpunkterna, att få kliva överst på prispallen med Helena, Bettan och ACO var super roligt. Annars var OS vinterns stora äventyr, det var en fantastisk upplevelse och jag gjorde årets bästa individuella resultat där. Det kommer jag tänka tillbaka på när träningen drar igån på allvar i början av maj. Säsongen är inte helt slut än, jag ska åka SM sprinten i Lima på tisdag. Sen åker jag på semester till Peking! På torsdag är det damernas tävling i Ryssland, spännande!


Glada brudar efter seger i stafetten

2 kommentarer:

Anonym sa...

yep, this golden relay is my favorite moment of the season as well :)
actually watching it right now, needed some positive emotions..
anyways, good luck in SM ;)
/Agne

Anonym sa...

PEKING here we come!!! Undra om staden verkligen är redo för oss... he he det får vi snart se ;-) Ringer i helgen! Kram M