torsdag 18 mars 2010

Inte som man tänkt sig..

Det blir inte alltid som man vill och som man tänkt sig. Jag har känt att kroppen har varit trött och åkningen har gått tungt en längre tid. I går på träningen körde jag bara lugnt, men var ändå helt slut. Jag joggade en kort sväng i morse för att känna om de var bättre i dag, vilket jag inte kan säga att det var. Under diskussion med Wolfgang om jag ska starta eller inte så svimmar jag av. Det blev ingen start utan jag åker till Stockholm för att ta lite prover. Känns tråkigt men ibland måste man lyssna till kroppens signaler. Jag behöver nog vila och återhämtning. Det har varit en lång säsong. Vi hörs senare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

well.. too bad, would have been really nice seing you compete, but you're right - your health is the thing that matters most.. Hope you'll feel just fine soon!
as I understand there will be no Khanti, or will there? what about SM? anyways, not bad season has there been, right? you should be proud of yourself! Best of luck in Stockholm..
/Agne

Anonym sa...

Krya på dig! Hoppas provresultaten är bra. Det är viktigt att lyssna till kroppen och idrotten är inte allt är i världen. /Anna