onsdag 2 december 2009

Premiären är gjord..

Jaha då var säsongen igång! Jag sköt iallafall två bom för mycket idag, jag började med noll i ligg men sen blev det 2, 1, 2 och det räcker inte. Men om jag jämför med förra året tycker jag att det känns bättre. Det är finns många duktiga skidskyttedamer nu! Jag blev 71a i det 112 stora start fältet. Jag kan bättre och det känns kul att vara igång och nu blir det sprint på lördag. Helena tog hem bragdguldet i går, väldigt kul! I dag tog Helena hem racet också, hon är helt grym!! ACO kör in på en andra plats, dubbelt Sverige och en bra start för laget! I morgon hoppas jag att de går bra för killarna också!

4 kommentarer:

Andreas sa...

Vet att du kan bättre! Och det är upp till bevis om du vill vara med i stafettlaget :) Kom igen!

Mats N sa...

Kämpa på!
Man måste ju bara älska skidskytte!!!!

Anonym sa...

oh good, finally you're somewhere in the beginning, will be fun to see you on screen..
good luck!!!!
/Agne

Anonym sa...

Congrats with such a good sprint!!!! it's a pity there's no pursuit tomorrow.. good luck tomorrow in relay!
Agne