söndag 27 december 2009

Midvintermörker..

Dagarna rullar på och nu är julen över för detta år. Jag har haft en mysig jul med mycket snö och flera minusgrader! Många tycker att maten är det bästa med jul, men jag tycker nog fortfarande att julklapparna är bäst och julgodiset! Det har varit ganska mycket träning och det har gått rätt bra. Idag var jag väldigt tacksam när spåren var uppkörda då jag kom till stadion (innan kl 9.00 en söndag). När det har kommit en decimeter nysnö och det är 15 grader kallt går det nog tungt i spåret. Nu är Helena tillbaka efter julfirandet, så det blir kul med sällskap i morgon!


Ville (Mandel Kubben) och jag, ute och kör lugnt klassiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Who is this "mandel kubben"?

Anna Maria Nilsson sa...

Mandel Kubben är vår fina flatcoated retrvier, han heter Ville men har väldigt många smeknamn bla: Ville Pille, Crowfrod, Wilsson, Mandela, och Mandel kubben! Han gillar att träna!