söndag 13 december 2009

3e plats!

Det var super roligt att få kliva upp på prispallen i dag! Alla i laget gör en riktigt bra insats! Jag är den sämsta skytten i laget i dag. Vi har 3 extra skott totalt och jag står för 2 av dem, väldigt bra skytte för hela laget alltså! Jag sköt mina två bommar i liggande men i stående blev det fullt hus och sedan var det bara att åka så fort jag kunde för att ge Helena ett bra utgångsläge. Jag växlade som 5a, med 29 s till första platsen. Helena är ju säkerheten själv och kör upp oss till en tredje plats, endast 4 s upp till seger! I kväll ska vi fira med pizza, Staffan lovade att bjuda om vi var på pallen! Kanske kommer det bilder senare.

6 kommentarer:

Andreas sa...

Superbra insatts idag av dig och de andra tjejerna! Snart så kanske de blir ett lopp utan runda eller extra skott. kanske i os? :D hoppas pizzan smakar bra :D

Anonym sa...

oh come on, with two missing shots you were faster in shooting than ACO with one, so I cannot say you were the worst in shooting today..

Ann-Mari... sa...

Vilket bra ståskytte du hade idag!
Snabbt och alla prickar ned!
Riktigt imponerande!

Grattis till tredjeplatsen!

//Ann-Mari

Erik, Väsby sa...

Kan inte minnas jag sett dig skjuta så snabbt och bra i stående, verkligt imponerande. Så jag håller med Anonym, totaltiden är viktigare än antalet extraskott.

Sara Johansson sa...

ditt stå-skytte var mäktigt och lade grunden till tredje platsen!

Anders P sa...

Superinsats av dig! Du la grunden till segern och får för lite uppmärksamhet för det i media.
Hälsn. Anders