tisdag 16 februari 2010

Björn Ferry!

Jag börjar med mitt lopp. Det kändes segt redan på uppvärmningen och jag kom aldrig riktigt in i loppet. Det sköts otroligt bra av många där framme och man hade inte råd med många misstag i dag. Tyvärr hade jag väldigt många misstag i skyttet och föll rejält i resultatlistan. Tråkigt men ingenting jag kommer lägga mer fokus på nu. Det var Björns dag i dag! Så jäkla kul för honom och hela svenska truppen! Charlotte visade vägen igår med sitt fina guld på 10 km fritt, grattis! Nu väntar vi på att Björn ska komma ner till OS byn så vi får krama om honom. På torsdag är det distans.

4 kommentarer:

Anonym sa...

I'm trying hard to be sad about your performance, but I just can't.. I'm hopeful.. and you know why? cause it's like your signature this season - to succeed in every second race :) So I'm totally calm about you.. You haven't showed everything you can in this OS yet! And 16th is not a border you cannot cross! Individual's waiting and so you go again.. Good luck!!
/Agne

Anonym sa...

:))))))))))))))))))))))))))
that's just the shade of the smile I have on my face right now!
Brilliant shooting, Anna Maria (THANK YOU VERY MUCH FOR IT).. However it will finish, congrats with great race!
/Agne

Unknown sa...

Bra lopp idag!
TV-kommentatorerna brukar inte ge dig uppmärksamhet...
Förstår inte varför...
Du är ju bra!
Önskar dig all tur fortsatt!

Anonym sa...

and it's gonna be mass start on sunday :) yipiiii!!!!