måndag 27 september 2010

Lugna dagar!

Resan hem från Tyskland gick fint, landade redan 12,15 på Frösöflygplats! Vädret däremot var sämre, 4 grader och spöregn hela fredagen. Jag tvättade alla svettiga kläder sedan åkte jag till Hammerdal på fredag kväll. På lördag bakade jag och mamma tunnbröd i pappas kusin Mats bagarstuga (tack för lånet). Mamma kavlade och jag skötte gräddningen. Det blev mycket gott bröd! Söndagen låg jag mest i soffan och vilade och kollade på film, riktigt skönt att bara slappa! I dag har jag tagit blodprov på morgonen och varit ute på promenad med Ville. Nu är det helt underbart väder, frost i natt och strålande sol på dagen! Snart ska jag käka lunch med Julia och sedan fika med Kristin! I morgon blir det träning.

Jag ska stoppa in ett bröd i ugnen

Fint väder och snö på fjälltopparna

Inga kommentarer: