torsdag 19 februari 2009

oh nej..

Vår bakmaskin kanske har gått sönder...! I morse såg brödet ut så här:

Något hade blivit fel.. Håller på med ett nytt bröd nu, hoppas det blir bättre!

På gårdagens distans tyckte jag inskjutningen och känslan var bra före loppet. Ja började med två bom i ligg, jag hade läge kl 2. Aldrig kul att börja en tävling med bom men jag visste att de kunde bli en bra tävling ändå. Men efter första stå, då jag sköt tre bom förstod jag att dagen var körd.. Sköt noll i andra ligg vilket iaf var skönt men sedan två till i stå. Med sju bom totalt är jag långt ned i resultatlistan.

Jag får inte till känslan i stå. I dag har jag vila och jag kommer inte att ta i geväret alls. Stafetten är på lördag och då hoppas jag känslan ska ha kommit tillbaka. Det blir spännande att följa mixstafetten i kväll! Så håll era tummar för både stafettlaget och bakmaskinen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

I think it's just lack of self-confidence that kept you back from better results. I know that it's hard when something turns bad, but you just must believe in yourself. You're good, talented, enough fast, you already proved that you can shoot standing, come on, you can do it!! Personally I have total confidence in you, I believe that many other people too. So, good luck on saturday..

Wise sa...

Det gick ju bra med staffeten, hoppas det gick lika bra med bakmaskinen!

Anonym sa...

btw, how is your bread doing? =)I myself baking kladkaka today, much to celebrate, ..though all the swedish recipes use dl!!?? struggling with that.. /Agne

Anonym sa...

Vad kul att ni skidskyttar delar med er av ert liv. Väntar just nu på damstafetten som snart börjar och håller tummarna för att det går bra.

Anonym sa...

shooting in standing!!! Wilhelm ran extra after that shooting, and you shot full :) you got 5th place and kept it. Cool! Congrats - 5th place is very good result /Agne