fredag 2 januari 2009

2009

Härligt med ett nytt år! Nyårs firandet gick bra och det blev många skratt, god mat och så såg vi lite fyrverkerier vid tolvslaget! När ett år tar slut är det roligt att se tillbaka på det som varit och ta fram några höjdpunkter, detta minns jag från 2008:

  • Min bästa skidskytte säsong (en pallplats med stafettlaget och flera topp 20 placeringar)

  • Min och Fredrics resa till Rom

  • Fotbolls EM (egentligen är jag inte så intresserad men det var roligt att vara på plats och se Sverige spela i Salzburg)

  • Första gången jag lämnade Europa (för-VM i Syd Korea)

  • Hemma VM

  • Linus kom till världen och jag blev hans gudmor

Nu ser jag fram emot ett roligt och händelserikt 2009! För er som börja längta efter skidskytte kan jag informera om att vi börjar med damstafett den 7e sen rullar det på med tävlingar, så det är inte så länge kvar! Här kommer en bild på mig och Wille när vi var ute i pulkabacken. Kul hade vi fast jag är lite fegare nu än förr i tiden, jag började att åka halva backen :)


Inga kommentarer: