söndag 15 mars 2009

Stefett

Ja de var skakigt på stå i dag.. Fick helt enkelt bendarr och hade det riktigt jobbigt att sätta skotten. Aldrig kul att gå ut som trea och i mål som femma men jag orkar inte analysera så mycket mer. Åkningen var okej och det var iaf bra att jag åkte om Polen på sista sträckan, nu är vi tvåa i nationscupen! I morgon blir det lugnt klassiskt i två timmar, sedan börjar resan mot Trondheim. På tisdag kväll kommer vi fram dit och vi kör sprint på torsdag. Hörs därifrån hoppas jag!

2 kommentarer:

Andreas sa...

Hej annamaria! Det är inte lätt det där med bendarr kan jag tänka mig. Och man behöver kanske inte analysera det med en gång men det kan nog vara bra att ta sig en funderare över hur man ska hantera situationer på vallen som kräver mental styrka. Det är ju ingen hemlighet att det ibland uppstår sådana situationer, jag är ingen psykolog men jag tror man kan vinna mycket på att jobba med sig själv och vilken inställning man har till att ge sig in i dem. Jag tycker du är jätteduktig och tror på framtida framgångar för dig, så länge du tror på dig själv och har en vilja att bli bättre så kommer det att bli så! Lycka till i Trondheim!

Anonym sa...

Du ser ut att vara i mycket bra åkform. God tur i norge!