onsdag 11 mars 2009

Distans i Whistler

Jaha, nu är premiären gjord här på OS banorna. För egen del tar jag med mig min första ligg och min sista stå, där blev det noll bom i dag. De övriga skjutningarna var sämre... Men åkningen gick hyfsat bra och nu längtar jag till sprinten! Den går på fredag och sedan stafett på lördag. För er som följt tävlingarna på TV, så såg ni hur fint vi har det här, kallt och soligt väder. Det ni däremot inte har sett är hur fina bajamaja vi har här, så här får ni två bilder på den! Och en fin vy får ni också tagen från bussen på väg ner efter tävlingen




5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är mycket toaletter involverade i din blogg.... hmm! Jag håller med, ni ser ut att ha det fantastiskt därborta. Men det är det i Krokom också. Saknar dig!

Anonym sa...

yep, next competition on friday the 13th =D it is said that this day is lucky for those who are born on friday 13th (and you're one of them, hehe), so we'll see... wish you good luck...
/Agne

Anonym sa...

yes yes yes yes yes wow

Anonym sa...

though it would have been more fun if you would have finished 13 hihi
but, anyways, congrats!!! you were great
/Agne

Anonym sa...

Grattis till bra skytte och placering. Det gjorde du bra!