tisdag 16 juni 2009

En dag kvar!

Nu närmar sig lägret sitt slut. Alla längtar hem till vilodagarna vi ska ha över midsommar! I morgon kör vi de sista träningspassen, sen blir det till att packa väskan. Jag tycker lägret har gått bra och jag tror att jag är bättre nu, än vid den här tidpunkten förra året. Under midsommar bli det som sagt vila och vi ska också vara hundvakt åt Ville Pille, för mor och far åker på lite semester. Ville är ju morgonpigg och lite vild av sig så de blir nog fullt ös med honom! Har inga andra stora planer för midsommar, blir säker dåligt väder så IKEA tycker jag skulle passa bra!

Jag på väg upp till Rossfeld

1 kommentar:

Anonym sa...

no no, don't say that.. this will be my first b-day in Sweden and I expect good weather!! screw the odds - it MUST be nice!!!
/Agne