onsdag 8 april 2009

Bastu, Barnvakt, Sprint och Semester!

Nu är det semester! I går grillade vi korv i solen med Ville och Wille (hunden och lill killen har samma namn, kan bli komplicerat ibland). Jag var på Storsjöbadet i går också, det blev bastubad och åkande i ruschelkanan! SM avslutades med ännu en fjärde plats och en skön kännsla att jag orkade i mål. Den här säsongen har inte riktigt gått som jag hade velat. Oftast är det skyttet som inte stämt. Jag hade som mål att stå på pallen i någon världscup och det lyckades ju när vi blev två i stafett i Ruhpolding. Jag fick också med mig en 14e plats från nästa års OS ort. Det finns ljusglimtar och till nästa år ska jag jobba hårt med skyttet! Jag har faktiskt inte riktigt tävlat klart än.. Jag ska köra jämtkraftssprinten i kväll! Klassisk stil och ca 1km hör ju inte till vanligheten men jag ska försöka iaf! I morgon är det ett litet utförsrace som new sweden anordnar, det blir säkert också blir kul! Båda tävlingarna avslutas med bankett! Över påsk blir det kanske en sväng till Bruksvallarna om vädret blir fint!

Ville, jag och Wille fikar i solen

1 kommentar:

Mikaela sa...

Åh vad mysigt ni ser ut att ha det. Jag är så glad att Wille får vara med er, han tycker så mycket om er.... Jag oxå. Lycka till ikväll
/Mikaela