söndag 11 april 2010

Kontraster

Jag är hemma igen efter en underbar vecka i Peking! Jag, Stina och Martina hann både med att se de viktigaste sevärdigheterna och att shoppa! Peking är en STOR stad, så en vecka är i kortaste laget för att hinna med allt. Men eftersom Stinas föräldrar bor där så spillde vi ingen tid i onödan, vilket var oerhört värdefullt. Jag skulle gärna åka tillbaka! Men efter en vecka i en stad med 15 miljoner kineser så var det skönt att åka till skogs! Jag, Fredric och ett par till åkte till en stuga över helgen, för att grilla, pimpla, bara ta det lugnt och må gott. Snacka om kontraster! I morgon blir det slalom!

Stina, jag och Martina

Jag på Kinesiska muren.

Shopping!!!

Storfiskaren har fått napp igen!

1 kommentar:

Анна Булсоева sa...

Hi, Anna Maria! I'm Anna, your and all Swedish biathlon team fan =) Congratulations with the great holidays I guess and coming home! You have such nice photos!!! =)

Best wishes from Russia,
Anna

P.S.: It's so pity that you were not in Khanty this year. It would be wonderful to meet you as I did with ACO, Helena, Bettan, Sofia and others!