onsdag 13 maj 2009

Snart första lägret!

I kväll åker vi till Arlanda för att åka vidare till Mallorca i morgon. Det är årets första läger som ska äga rum och de blir mycket cykel där. Jag hoppas på lite varmare väder än det varit här hemma de senaste dagarna. I går körde vi stakintervaller på Frösön och de känns i kroppen i dag, träningsvärk i armar, rygg och mage.
I dag blir jag ett år äldre, 26 år! De ska firas med 2,30h löpning, kan de bli bättre? Fick en blomma och tårta av min kära sambo nu på morgonen så jag ska inte klaga! Ska också hinna med att hälsa på Mikaela och hennes barn Wille och Linus (min gudson)i dag. Vi får se hur de är med internet på Mallis, finns det så kommer uppdatering från lägret snart!

Så här ser de ut i köket, krumelurerna i guld ska bli rosa

3 kommentarer:

Mikaela sa...

Det kommer att bli skitbra med väggen! Kul att få ta adjö idag... ha så bra och lapa lite sol (och annat) för din fisbleka vän.
Puss och kram /Mikaela

Daniela sa...

Grattis på födelsedagen i efterskott! Har det så kul i Mallorca. Jag tycker alltid om läsa din blog :-)
Hälsningar från Tyskland,
Dani

Anonym sa...

Grattis på stora dagen :)

Hoppas ni kör hårt på Mallis och jag hoppas på många uppdateringar. Alltid lika kul och intressant att läsa vad ni tränar och sysslar med i allmänhet!